חיתוך פרספקס בלייזר

שתף עם חברים

הפרספקס, המוכר גם בתור PMMA או זכוכית אקרילית, הינו אחד החומרים הנפוצים ביותר בתעשייה. בשל שקיפותו, עמידותו ועלות הייצור הזולה שלו, הפך הפרספקס לתחליף הנפוץ ביותר לזכוכית. כיום, ניתן למצוא את הפרספקס כמעט בכל תעשייה שקיימת במגוון עצום של צורות וגדלים, החל משמשות של תאי טייס במטוסי קרב ועד לקופסאות לאחסון מזון.

למרות תכונותיו המרשימות, הפרספקס אינו עמיד בטמפרטורות גבוהות מאוד וכן בעל עמידות בינונית בלבד לשריטות. לכן, כשנרצה לעצב ולעבד את הפרספקס לצורותיו השונות נשתמש בחיתוך לייזר.

יתרונות חיתוך פרספקס בלייזר:

  • חיתוך הפרספקס בלייזר מאפשר רמת דיוק גבוהה ביותר, כשהמכונה המפעילה את קרן הלייזר עובדת על פי תוכנית מוגדרת מראש לפי דרישת הלקוח. 
  • השימוש בקרן הלייזר מונעת פיוח, שריטות, התכה ופגיעות נוספות העלולות להיגרם לפרספקס.
  • בדרך כלל, לאחר חיתוך הפרספקס בלייזר לא תידרש עבודת גימור נוספת על המוצר, מה שהופך את השימוש בלייזר למהיר ויעיל ביותר. 
  • בניגוד למה שחושבים, השימוש בלייזר לחיתוך פרספקס מאפשר חיתוך של משטחים עבים למדי (כ- 20 סנטימטרים ואף יותר).

מה ניתן לעשות עם חיתוך פרספקס בלייזר?

השאלה המתאימה יותר היא מה לא ניתן לעשות עם חיתוך פרספקס בלייזר. בין אם אתם סטודנטים לעיצוב שעובדים על פרויקט גמר או שפתחתם עסק חדש ואתם רוצים להכין מעמדים למוצרים שלכם, סביר להניח שפרספקס הנחתך בדיוק של מכונת לייזר יוכל לספק עבורכם את מה שאתם צריכים.

איך עושים את זה?

אם אתם יודעים מה אתם רוצים להכין מפרספקס, ראשית מומלץ למצוא איש מקצוע שיוכל להפיק עבורכם את התוצר הסופי. בהתאם לרמת הדיוק והעדינות הנדרשת עבור המוצר אותו את רוצים להכין, מומלץ למצוא בעל מקצוע מיומן ומנוסה שאיתו תוכלו להתייעץ לגבי הצרכים שלכם והליך העבודה. יחד, תכינו את התבנית שלפיה הפרספקס ייחתך ולפני שתספיקו להגיד פרספקס – כבר יהיה לכם את המוצר ביד!

עוד מאמרים:

נוטריון בחיפה

מדריך מקצועי זה נועד לסייע לקוראים להבין את תהליך הנוטריון בחיפה, ישראל. הוא מתעמק בתפקידים המהותיים של נוטריון, סוגי המסמכים שנוטריון יכול לאמת, תהליך האישור

עלות חבילת שיפוץ מקלחת קומפלט

שיפוץ מקלחון יכול להיות משימה לא פשוטה ויקרה. בפוסט זה, נדון באלמנטים השונים המרכיבים חבילת שיפוץ מקלחון מלאה, העלויות הנלוות לכל אחד וטיפים לשמירה על

דילוג לתוכן