חריטה על זכוכית

שתף עם חברים

בוודאי ראיתם אותו איפשהו בנסיעותיכם: זכוכית חרוטת לייזר יוצרת אלגנטיות ותחכום, בין אם אתם מדפיסים את לוגו החברה שלכם על ספל בירה או חורטים אותו על גב בקבוק יין או כוס שמפניה.

בהשוואה לסוגי זכוכית אחרים

טכנולוגיות סימון, לייזרים – חריטה על זכוכית יוצרת עיצוב אחיד, דורשת ניקוי מינימלי, קלה לחרוט ויוצרת עיצובים אחידים. טכניקה נוספת המשמשת לחריטת לייזר היא יישום סרטי דבק למניעת הצבת שבבים על המשטח המחוספס שעליו חקוקה הזכוכית. מריחת מגבת נייר לחה על האזור בו אתה נמצא מסייעת לריכוך השבבים ומעניקה לך מראה חלק ומט.

טכניקה מצוינת נוספת שניתן ליישם על חריטות זכוכית

היא שימוש במגבות נייר לחות. שיטה זו דומה מבחינה טכנית למריחת סרטי דבק על זכוכית חריטת לייזר, אך עלינו להודות שהיא לא תתאים לכולם. לחות במגבת נייר או באמצעות קלטות היא טכניקת עיבוד מומלצת, אך אינה נדרשת על ידי חריטת לייזר על זכוכית.

יש אנשים הסבורים ששיטת התזת חול מתאימה יותר לצריבת זכוכית

אך חריטת לייזר מדויקת בהרבה משאר חריטות מכניות או שיטות התזת חול המשמשות לצריבת זכוכית. חריטת לייזר אינה מדויקת כמו התזת חול, אך יש לה יתרונות אחרים ההופכים אותה לבחירה טובה עבור תעשיית הזכוכית והחריטה. פריימר לייזר על זכוכית כולל מספר יתרונות, כמו הגדרת ובחירת הגדרות הספק, האפשרות להיות מפוצצים בזכוכית עם הלייזר, וקלות התפעול של התהליך.

אם ברצונך להרחיב את עסק חריטת הלייזר שלך לצריבת זכוכית

תוכל ללמוד כיצד לחרוט זכוכית עם מדבקות ויניל הניתנות לחיתוך באמצעות קריקט או קרם תחריט זכוכית. עכשיו אשתף במהירות שניים מהמועדפים האישיים שלי, מושלמים לזכוכית חרוטה וחרוטה. אני לא בטוח מה לעשות. # למדתי הרבה על הטכניקות השונות להכנת חריטות זכוכית יפהפיות, אך כעת אראה לך כיצד לחרוט זכוכית עם פריימר לייזר על זכוכית, קרם תחריט לייזר ועוד כמה טכניקות. כמו כן, תלמד כיצד ניתן לחרוט זכוכית במגוון שיטות אחרות, כגון ויניל ומדבקות העשויות מקוטוט וקרם חרוט זכוכית.

חריטת הזכוכית הנ"ל על ידי אלן סינקלייר היא נוצת פרווה שנחרטה בפיסת זכוכית שטרם נחקקה. המעיל משובץ בקצוות יהלומי נקודה מפין סגן, וקדמת היהלום משמשת כמילוי כדי להעניק צל ליצירה.

חומרים קרמיים כגון זירקוניה מומלצים לחריטת לייזר על קרמיקה מזכוכית בשל תכונות הסימון שלהם

בלייזר אורנג 'פותח והוזרק במיוחד לשימוש בשילוב עם לייזר-גרייבר למניעת רסיסים המספקים גימור צלול בעת חריטת לייזר על זכוכית. קרמיקה וחומרים מסוימים (כמו זכוכית, קרמיקה או חריטה ומסומנת בלייזר) מומלצים גם לקידוד צבע של חריטות זכוכית בשל איכותם ועמידותם הגבוהה.

אם אתה זקוק לחריטה בתחום חריטת זכוכית, מכונת לייזר הרעם היא הכלי המושלם לפרויקט הבא שלך.

אם אתה חדש בעולם הנפלא של חריטת זכוכית

המדריך הקצר הזה יספק לך את הכמות הקטנה של הערכה שאתה צריך כדי להשיג משהו מיוחד. לאחר שתשלוט בטכנולוגיה, ברצונך לרכוש עוד כמה מכשירים כדי שתוכל לחרוט על זכוכית לפרויקט הבא שלך. אם אתה רוצה להוסיף מרקם ועומק לכוס שלך, זה חלק חיוני בערכה שלך.

התמונה הבאה מציגה חריטת זכוכית נהדרת שגרהם סמית עשה עם ערכת החריטה מזכוכית חשופה

אם אתה מעדיף, אתה יכול לרכוש את סט המינימום החשוף או סט מתקדם יותר כמו זכוכית מינימום חשופה זו עם חלונית זכוכית חרוטה תמורת 5.00 $. הצטרפו לקורס תחריט 3 וסדנתנו בשבת בכדי ללמוד את היסודות של תחריט זכוכית, הצטרפו לסלי פייק ולבסוף רכשו את אמנות הזכוכית הראשונה שלכם. ואם אתה רוצה לטבול בחריטת זכוכית, יש לנו קורס חינמי מעולה בנושא "חריטת זכוכית על זכוכית" באתר שלנו.

אחד הדברים הטובים ביותר בתחריט על זכוכית

הוא שניתן לעשות זאת על ידי כל אחד בבית וכל אחד יכול לעשות זאת. משאיות מחט שימושיות אם אתה רוצה לנסות לחרוט חותמות או לסמן את הכוס שלך בזהירות במשהו כמו זיפים או שערות. בעזרת מכונת תחריט זכוכית או מכונת חריטה ניתן לייצר פריטי זכוכית שתוכלו להתאים אישית ללקוחות בודדים.

כפתור הקסם לחריטה על זכוכית מורכב משני דברים

האחד הוא משהו כמו חריטת תבניות והשני פיסת חריטה. האם ליצור מכשיר פשוט או מכשיר ששומר על זכוכית במקומה בזמן שהיא חקוקה. זה יכול להיות שאתה יכול להציע לשים את שמך על כוס ליטר או לחרוט את שם הלקוח על בקבוק היין שלו. ניתן לבצע חריטות לינאריות בעזרת פינים, סגן, יהלומים, נקודות או קוצים, אך ניתן להשתמש בכלים דומים גם לחרוטים, אותם אני מזכיר לעיל.

עוד מאמרים:

נוטריון בחיפה

מדריך מקצועי זה נועד לסייע לקוראים להבין את תהליך הנוטריון בחיפה, ישראל. הוא מתעמק בתפקידים המהותיים של נוטריון, סוגי המסמכים שנוטריון יכול לאמת, תהליך האישור

עלות חבילת שיפוץ מקלחת קומפלט

שיפוץ מקלחון יכול להיות משימה לא פשוטה ויקרה. בפוסט זה, נדון באלמנטים השונים המרכיבים חבילת שיפוץ מקלחון מלאה, העלויות הנלוות לכל אחד וטיפים לשמירה על

דילוג לתוכן