חריטה על מראה

שתף עם חברים

אם ברצונך לחרוט תמונה בכל צד של משטח הזכוכית, הפוך אותה והפעל את הלייזר. קרן הלייזר יכולה להתמקד במשטח החקוק למשך מספר שניות, ומאפשרת לך לעקוב אחר דפוסים מאוד מדויקים ומורכבים.

החריטה בחלקה העליון של המראה תעניק לך אפקט ראייה כפול, אך אם אתה חורט על מראה וזקוק למקור טוב יותר, הלייזר פועם במהירות שונה.

אם נגמרו עבודות החריטה

הסר את האובייקט ברגע שאתה בטוח שלא נגעת בחלק החרוט. התמונה השלילית של המראה נוצרת כאשר המראה ממנה נוצר השיבוץ והחרוטים על שיבוצי העץ נחקקים כך שהקצוות תמיד מחודדים מעט ולא אנכיים. הפעם נחקק הקצה המדויק של תמונת המראה (מס '18), אך נעשה חריטה שנייה, הפעם נחתך תבליט נוסף לעומק 1.8. כלומר, כל חלק שפוגע בתבליט במס '38 נחרט בלייזר; בדיוק כמו הגזרה הראשונה.

ודא שהמראה מכוסה לחלוטין

כדי למנוע שריטות ושריטות במהלך תהליך התחריט. הקפד להשתמש ב- Windex כדי לנגב את המראות לאחר כל עבודת חריטה, וודא שלא מוחלים עליהן תחריטים או קישורים ישירות. זכור שכאשר תחריט זכוכית, עליך לשמור על משקפיים קרירים ככל האפשר במהלך תהליך הצריבה. לאחר שאישרת כי אין בועות בחומר הזכוכית, התחל בתהליך חריטת הלייזר על המראה.

אחת הנוהגות שישפיעו מאוד על תוצאות המוצר החרוט שלך

היא מהירות החריטה. מהירות החריטה האידיאלית עבור הזכוכית שלך יכולה להיות ניסוי המבוסס על הרכב הזכוכית המדויק שלך וצורת האובייקט. לאחר שזיהיתם נכון את סוג הזכוכית איתה אתם הולכים לעבוד, תוכלו לחרוט את הזכוכית בלייזר.

אם אתה יזם המעוניין למכור מראות חרוטות בהתאמה אישית לצרכן הממוצע

עליך לעקוב אחר הטיפים הבאים בכדי לספק ללקוחותיך את המוצר המושלם לרכישה. על ידי ערעור על ההעדפות, היצירתיות והיעדים שלהם, אתה יכול לחרוט כדי לשכנע את הציבור הרחב לקנות את המראה החקוקה שלך.

לקוחות ירצו לרסס את המראה החקוקה שלהם במעט צבע כדי לגרום לה להיסדק, כמו אדום בוהק, כתום, צהוב, ירוק, כחול או אפילו שחור-לבן.

לא משנה איך החריטה נעשית

מבטאים מזכוכית חרוטים על מראות הם דרך נהדרת להוסיף טאץ 'אישי לעיצוב הבית שלך. מראות שנחרטו בנפרד יוצרות את אותו האפקט, אך הן המגע הגמר ומוסיפות אלמנט נוסף כדי להדגיש אותן כמבטאים ביתיים אלגנטיים. עיצובי מראה מותאמים אישית מתאימים גם לכל מי שעובר לבית או דירה חדשים. אפשרויות התאמה אישית גמישות מאפשרות לכם ליצור מראה שתתאים לטעמכם בצורה מושלמת.

אם לקוח פוטנציאלי יגלה עניין ברכישת מראה בהזמנה אישית שתועבר לדורות כארשת, אנו מציעים לחרוט עליה תאריך. תאריך מסוים על מראה חרוטה יכול לציין את הבעלים המקורי על ידי חריטת שם מסוים על היצירה.

הסר את הבסיס מנייר המגע והנח אותו במקום בו צריבת להופיע והסר אותו ממגע עם הנייר

טכניקה אחת המשמשת לחריטת לייזר היא יישום קלטות דבק בכדי למנוע הצבת שבבים על המשטח המחוספס עליו נחרטה הזכוכית. לעתים קרובות המשטח החקוק ממולא אז בצבע ליצירת משטח חלק על המשטח בו נחקק ושכבת צבע דקה על המשטח שמסביב. מריחת מגבת נייר רטובה על המשטח החרוט עוזרת לריכוך הצ'יפס ומעניקה מראה חלק ומט מוגזם.

עוד מאמרים:

Needle free injection for dental use

This blog post delves into the revolutionary innovation of needle-free injections in dentistry, providing a comprehensive overview of its workings, benefits, and implications for both

NFC בשיווק: אסטרטגיות להצלחה

סקירה זו בוחנת את השימוש של NFC בשיווק, ומציעה הבנה מעמיקה של הפוטנציאל והאסטרטגיות שלה לפריסה מוצלחת. כטכנולוגיה שהולכת ופופולרית, NFC מציעה דרכים חדשניות לעסקים

נוטריון בחיפה

מדריך מקצועי זה נועד לסייע לקוראים להבין את תהליך הנוטריון בחיפה, ישראל. הוא מתעמק בתפקידים המהותיים של נוטריון, סוגי המסמכים שנוטריון יכול לאמת, תהליך האישור

דילוג לתוכן