מתקין טלויזיות מומחה להתקנות מורכבות במחיר זול

שתף עם חברים

שירות הרכבה חכם של טלוויזיית חיר לקיר לטלוויזיה בגודל של 100 אינץ 'שניתן לתקן לקיר ולנהל כבלים המוסתרים מאחורי הקיר עם מערכת קיר (לא זמינה לקירות לבנים), מוכרת פסקול ו -2 רמקולים קדמיים הניתנים להתקנה ללא עלות נוספת (7:00 עד 23:00) זמינות: הזמינו זמן שמתאים לכם, תמצאו בפנים 17 רשימת אביזרים לקולנוע, טלוויזיה, תיאטרון, פרסום ואירועים מיוחדים Debbie Hemela, EC

כחלק מחבילת ההתקנה שלך לטלוויזיה

סוכן חנונים מרכיב את הטלוויזיה שלך לקיר למראה אלגנטי ומודרני. סוגריים מיוחדים מבטיחים שהטלוויזיה לא תפגע בקיר או תיפול מהסוגר. הסר את הגנת התצוגה. שלב 2: הרכבת סוגרי הקיר וודא שכל הרכיבים כלולים.

כאשר ספק השירות שלך יעלה את המסך השטוח שלך על הקיר, יהיה עליך להראות לטכנאי היכן והיכן הקיר היכן הטלוויזיה. הולך ואת השקע הנכון לזה.

אם אתה בטוח יו אתה יכול להרכיב טלוויזיה עם מסך שטוח על הקיר בעצמך

עליך לשקול כבל. בהתקנה טיפוסית עם מסך שטוח, הטה את הקיר כך שהתקן ההרכבה לטלוויזיה יהיה ממוקם ממש מאחורי הטלוויזיה, במרחק של כ -5 מטרים משם, והכבלים עובדים בצורה מושלמת. אם אינך יכול להסתיר את הכבלים מאחורי הקיר, נסה להתקין חוטים לצביעה לכל ערוץ.

כאשר הטלוויזיה שלך מותקנת על הקיר, תן לבעל המקצוע להתקין את כיסוי הכבלים שלך כך שיהיה גבוה בסנטימטר אחד לפחות מהחלק התחתון של הטלוויזיה המותקנת, כך שהטלוויזיה תישאר מוסתרת כשהכבל יגיע עד החלק העליון של הכריכה.

עלות התקנת טלוויזיה על קיר עם כבלים נסתרים יכולה לנוע בין $ 150 ל $ 250

עם זאת, אם אתה רוצה להסתיר חוטים על הקיר, עלות התקנת טלוויזיה בעלת מסך שטוח עולה באופן דרמטי. עלות התקנת הטלוויזיה עם חוטים נסתרים והרכבתה לקיר יכולה להגיע לכ -1,000 דולר או יותר.

עלות התקנת הטלוויזיה תלויה במורכבות הדגם שתבחר

כיצד להסתיר את החיווט והאם אתה בוחר בתוספות כלשהן. לשירות התקנת טלוויזיה מקצועי יש את הכלים הדרושים והמומחיות לדאוג להכל עבורך, כך שאתה לא צריך לדאוג לשנייה על כל פרט חשוב. איש מקצוע להתקנת טלוויזיה יכול לעזור לך למצוא את המקום המושלם בקיר, לקבוע אילו ברגים הטלוויזיות שלך נושאות משקל מלא, את הסוגריים להתקנת הטלוויזיה היקרה שלך, ולקבל את תוכנית ההתקנה האידיאלית של הטלוויזיה.

הזמנת שירות מקצועי לתלייה על הקיר

היא הדבר האחרון שמישהו רוצה לשמוע כשהטלוויזיה היקרה שלו נופלת על הרצפה תוך כדי עשה זאת בעצמך. הפחתת הסיכון לפגיעה פוטנציאלית בקיר ובטלוויזיה שלך, הגברת הדיוק והנוחות הם רק חלק מהיתרונות של עבודה מול חברת התקנות מקצועית תוך כדי תנועה. יש הרבה חברות וקבלנים ששמחים להתקין את הטלוויזיה החדשה שלכם כמעט בכל מחיר.

סוגרי הקיר שלנו יכולים להכיל טלוויזיות בגודל 22 אינץ 'עד 120 אינץ' והסוגריים שלנו בגודל 32 אינץ 'עד 80. ". עם ניסיון של למעלה מ -12 שנים במתן שירותי התקנת טלוויזיה באיכות גבוהה, אנו בטוחים שתהנו מרוצים מהעבודה המעולה שלנו.

עלות התקנת סוגר הטלוויזיה תלויה בגודל התושבת

גובה ההתקנה וסוג משטח הקיר שעליו הוא מותקן. מחיר ההתקנה הממוצע הארצי לטלוויזיות נע בין 100 ל -300 דולר. אתה יכול לצפות שעלות ההתקנה הממוצעת של טלוויזיות תהיה בין 15 ל -500 דולר, תלוי בסגנון ובגודל, בנוסף לעלות העבודה של התקנת קיר הטלוויזיה.

סוג הקיר עליו תרצה להתקין את הטלוויזיה שלך ישפיע גם

הוא על המחיר. המחיר הממוצע של מתקן קיר לטלוויזיה נע בין 15 ל -500 דולר, בהתבסס על הגודל הנדרש לאבטחת הטלוויזיה. עם זאת, המחיר הממוצע לתליית טלוויזיה מכל סוג שהוא על הקיר יכול לנוע בין 100 ל -800 דולר לאחר ההתקנה.
כדי לשמוע עוד פרטים נוספים בתחום של מתקין טלויזיות מומחה להתקנות מורכבות במחיר זול ועיצוב מרפסות יש לבקר ב- gwcca-catalyst.com

לדוגמה, טלוויזיה המותקנת על הקיר על קיר הסלון עולה פחות מאשר טלוויזיה המותקנת על קמין חיצוני. הסיבה לכך היא שהמתקין זקוק ליותר זמן להשלמת התקנה מורכבת. גודל הטלוויזיה משפיע גם על מחיר ההתקנה שלך.

לדוגמה

מומחה להתקנה יחיד אינו יכול להרכיב טלוויזיה של 75 $ לקיר, הדורש שני מתקינים, מה שמעלה את מחיר ההתקנה שלך. טלוויזיה פשוטה בסך 25 $ המורכבת ומותקנת על ידי התקנת חנות תעלה 75 $, בעוד טלוויזיה בתנועה מלאה עם מסך גדול וכבד יותר של 65 $ והתקנת שקע חשמל חדשה תעלה יותר מ -1,000 $.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של טלוויזיות מודרניות

הוא שניתן לחבר אותן לקיר, מה שמאפשר חווית צפייה קולנועית ויחד עם זאת חוסך מקום. אפשרות זו מיועדת להתאים מעל אח, כך שתוכל למשוך ולהוריד את הטלוויזיה מהמעטפת כדי לעלות אותה ישירות לקיר. תוך שבועיים בלבד התקנתי סוגר קיר מחימר בחדר השינה שלי עם שקע חשמלי מוסתר מתחת לחוטים עבור טלוויזיה של 50 $, מה שמקנה לו מראה נקי ומשטף.

אם בכוונתך לחבר טלוויזיה בעלת מסך שטוח לקיר

ייתכן שתרצה להזמין מומחה. כולנו יודעים שמתקינים אחרים מעריכים יתר על המידה את עוצמת הקיר ומגיעים לטלוויזיה רחוקה מדי מהקרקע. זה הורס את מראה הטלוויזיה היפה, המוצמד לקיר עם ערבוב של חוטים חשופים.

עוד מאמרים:

Needle free injection for dental use

This blog post delves into the revolutionary innovation of needle-free injections in dentistry, providing a comprehensive overview of its workings, benefits, and implications for both

NFC בשיווק: אסטרטגיות להצלחה

סקירה זו בוחנת את השימוש של NFC בשיווק, ומציעה הבנה מעמיקה של הפוטנציאל והאסטרטגיות שלה לפריסה מוצלחת. כטכנולוגיה שהולכת ופופולרית, NFC מציעה דרכים חדשניות לעסקים

נוטריון בחיפה

מדריך מקצועי זה נועד לסייע לקוראים להבין את תהליך הנוטריון בחיפה, ישראל. הוא מתעמק בתפקידים המהותיים של נוטריון, סוגי המסמכים שנוטריון יכול לאמת, תהליך האישור

דילוג לתוכן