מדוע כדאי להשתמש בפלטפורמת ניהול קמפיינים

פלטפורמות לניהול קמפיינים עוזרות למשווקים ליצור, לנהל ולמדוד קמפיינים שיווקיים. הם מספקים לוח מחוונים מרכזי לכל פעילויות השיווק.

פלטפורמות לניהול קמפיינים קיימות כבר זמן מה, אך כעת הן פופולריות יותר מאי פעם עם הצמיחה של המדיה החברתית והצורך הגובר בשיווק מבוסס נתונים.

פלטפורמת ניהול קמפיינים היא תוכנת אוטומציה שיווקית המסייעת לך בניהול הקמפיינים שלך. זוהי תוכנה שיש לה את כל התכונות החיוניות לניהול מסעות הפרסום השיווקיים שלך. פלטפורמות לניהול קמפיינים משמשות משווקים וסוכנויות לניהול מסעות הפרסום של הלקוחות שלהם, כמו גם את הקמפיינים שלהם.

פלטפורמות לניהול קמפיינים משמשות משווקים וסוכנויות לניהול מסעות הפרסום של הלקוחות שלהם, כמו גם את הקמפיינים שלהם. הם עוזרים להם בניהול כל פעילויות השיווק כמו מדיה חברתית, דואר אלקטרוני, מודעות, פרסום תוכן וכו', במקום אחד. זה מקטין את הזמן והמאמץ המושקעים במעקב אחר מקומות שונים לעדכונים ומפשט את תהליך ביצוע אסטרטגיה יעילה.
למידע נוסף בנושא של בי מרקטינג וניהול קמפיינים יש לגלוש לאתר bemarketing.co.il

1. ניהול מסע פרסום הוא תקשורת, לא כלים

ניהול קמפיין הוא תהליך של ניהול וקבלת החלטות לגבי הקמפיין השיווקי. הוא כולל שימוש בכלים לביצוע הקמפיין בזמן, בתקציב וברמת האיכות הרצויה.

ניהול מסע פרסום אינו רק עניין של כלים, הוא כולל גם תקשורת עם מחזיקי עניין וחברי צוות אחרים. חשוב לתכנן את העתיד ולהציב יעדים לקמפיין בתחילתו.

ניהול קמפיין הוא תהליך של ניהול קמפיין מתחילתו ועד סופו. זה לא כלי, אלא מדובר בתקשורת ובתיאום. תוכנה משולבת לניהול קמפיינים מספקת את כל הכלים והתכונות הדרושים לך כדי לנהל את מסעות הפרסום שלך ביעילות.

תוכנות שיווק יוצאות יכולות לשמש לשיווק נכנס, אבל הן לא אותו דבר. תוכנת שיווק יוצא מסייעת למשווקים לנהל את מסעות הפרסום היוצאים שלהם על ידי מתן כלים כמו אוטומציה, אינטגרציה של CRM ודיווח ניתוח.

2. רכזת מרכזית ליצירת תוכן רב-ערוצי

ניהול מסע פרסום הוא מרכז מרכזי ליצירת תוכן רב-ערוצי, הכולל דברים כמו דואר אלקטרוני, מדיה חברתית ובלוגים.

תוכנה לניהול קמפיינים משמשת כדי לעזור לחברות לנהל את הקמפיינים השיווקיים שלהן. זה עושה זאת על ידי עזרה ביצירת תוכן עבור ערוצים רבים ושונים כמו דואר אלקטרוני, מדיה חברתית ובלוגים. תוכנה לניהול קמפיינים יכולה לעזור לחברות לחסוך זמן וכסף על ידי ייעול מאמצי השיווק שלהן.

ניהול קמפיינים הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בשיווק דיגיטלי. זה כרוך לוודא שלחברה יש נוכחות דיגיטלית חזקה ושהם מסוגלים ליצור תוכן לכל הערוצים.

תוכנה ליצירת תוכן, כמו Adobe Spark, יכולה לשמש ליצירת כל מיני תוכן – מפוסטים בבלוג ועד אינפוגרפיקה. כך, חברות לא צריכות לשכור סופרים ומעצבים בנפרד.

3. זרימות עבודה אוטומטיות למשווק המודרני

ניהול מסע פרסום הוא משימה קשה למשווקים. לעתים קרובות הם צריכים לדאוג לכל מחזור החיים של הקמפיין מרעיון ועד ביצוע ומדידה. התהליך יכול להיות מכריע ולאורך זמן. זרימות עבודה אוטומטיות יכולות לעזור למשווקים לחסוך זמן, להתמקד במה שהם הכי טובים בו ולהספיק יותר בפחות זמן.

זרימות עבודה אוטומטיות מגיעות בצורות ובגדלים שונים – חלקן מבוססות אינטרנט בעוד אחרות מאוחסנות בשרת. כולם עושים שימוש בסט של כללים מוגדרים מראש שמכתיבים כיצד יש לבצע משימות שיווקיות. ניתן לשנות כללים אלו בהתאם לצרכים של המשווק או העסק בהישג יד. עם זרימות עבודה אוטומטיות, משווקים יכולים להשקיע יותר זמן בחשיבה על האסטרטגיה שלהם במקום לבצע אותה שלב אחר שלב באופן ידני או לבזבז שעות בניסיון להבין איך לעשות דברים בצורה לא יעילה.

4. ייעל את מאמצי יצירת הביקוש שלך עם ניקוד לידים וטיפוח לידים

ניקוד לידים הוא טכניקה שעוזרת למשווקים למדוד את הפוטנציאל של ליד. ניקוד לידים יכול להיעשות באמצעות אלגוריתם או באופן ידני. הראשון מדויק יותר, אבל השני מהיר יותר וחסכוני יותר.

ניתן להשתמש בניקוד לידים לשתי מטרות:

1) לזהות לידים שהסבירות הגבוהה ביותר להמיר ללקוחות (לקבל ניקוד לידים), וכן

2) לזהות לידים שלא צפויים להמיר ללקוחות (סינון לידים).

טיפוח לידים הוא תהליך של תקשורת עם לקוחות פוטנציאליים שהראו עניין מסוים במוצר או בשירות שלך, אך שעדיין לא מוכנים לקנות. המטרה של טיפוח לידים היא להגדיל את ההסתברות להמרת לקוחות פוטנציאליים אלו ללקוחות.

הדרך הטובה ביותר עבור משווקים לייעל את מאמצי יצירת הביקוש שלהם תהיה באמצעות שימוש הן בטכניקות ניקוד לידים והן בטכניקות טיפוח לידים יחד עם כלי ניתוח נתונים כגון Google Analytics ו-Google Adwords.