צינור פלסטיק גמיש

שתף עם חברים

פוליוויניל כלוריד (PVC או ויניל) הוא פולימר תרמו-פלסטי חסכוני ורב-תכליתי שנמצא בשימוש נרחב בתעשיית הבנייה לייצור מגוון רחב של מוצרים כגון בידוד, קירוי, חלונות וחומרי בניין אחרים. בעוד שזרנוקי פלסטיק מתאימים באופן אוניברסלי לכל יישום, מוצרי PVC ופוליוויניל כלוריד מכסים את כל היישומים המוגשים על ידי סוג פלסטיק. זה הופך את ה- PVC לאטרקטיבי עבור מגוון רחב יותר של יישומים, אך הוא רחוק מהבחירה היחידה ויכול להיות קצת יותר מסובך ממה שרוב האנשים יודעים.

עם זאת, יצרני צינורות פלסטיק חייבים לספק משתנה עיצובי חשוב מאוד: פרופילי קיר צינורות אידיאליים. זה הקל במידה ניכרת, עם זאת, אם הגמישות והנוקשות של הצינור נלקחים בחשבון כראוי.

Flex-PVC מצוין גם להשקיית הגן, מכיוון שניתן להתפתל אל תוך הגן ומחוצה לו ללא עשרות אביזרים מעצבנים. ספרינקלרים עם צינורות מהנים הם אופציה טובה להשקיה, אך הם צינורות זולים יחסית שמקלים על בחירה בפתרון טוב עוד יותר.

בדוק בחנות המקוונת שלנו בה אנו מציעים מחירים נמוכים ומשלוח מהיר, או צור איתנו קשר עוד היום לבקשת הצעת מחיר! אם אתה זקוק למידע נוסף על Flex – PVC או על כל אחד מהמוצרים האחרים שלנו, תוכל לבקש בדיקה מפורטת כאן.

חומרת אייס נושאת צינורות פלסטיק באיכות גבוהה, כולל פלקס- PVC ומוצרי צינור פלסטיק איכותיים אחרים. למידע נוסף על מוצרי ה- PVC הגמישים שלנו והמחירים הטובים ביותר באינטרנט ובחנות החומרה המקומית Ace שלך.

בשל איכותם הקלה והנוחה לשימוש

פרויקטים המתממשים עם צינורות פלסטיק בדרך כלל עולים הרבה פחות מאלה שהושגו עם צינורות מתכת. מכיוון שצינורות פלסטיק קלים יותר וקלים יותר לטיפול, עבודות אינסטלציה עם צינורות אלו עולות לרוב פחות מאשר בצינורות מתכת. אתה לא צריך לדאוג לחיתוכים יקרים שתעשה עם PVC, מה שהופך אותם לבחירה טובה כאשר משתמשים בספרינקלרים או צינורות מצחיקים, למשל.

קוטר צינור הניקוז מתאים לקוטר הפוליפיפ, שיכול להיות גדול אך אינו תואם את קוטרו של צינור מתכת.

PVC גמיש הרבה יותר עבה מצינורות PEX מכיוון שיש לו לוח זמנים של 40 מידות ועובי דופן

כאשר הוא בלחץ, ניתן להדביק אותו לאביזרי PVC עם יסוד או מלט בעובי 1.5 מ"מ או פחות. זה מבטיח שהצינור יהיה נקי מלכלוך ולחות והמלט נצמד למלט ולצינור ויוצר איתו איטום טוב. אם ברצונך להפעיל לחץ על הצינור שלך, ציין אותו עם ציפוי על החיבור או השקע לפני הציפוי.

למרות שההנחה קשה יותר

ישנם כמה צינורות PVC גמישים שכלל אינם מתאימים לשימוש תת קרקעי. CPVC עומד בלחצים וטמפרטורות גבוהים והוא הרבה יותר גמיש וקל יותר ליצירה מאשר צינורות PEX. ניתן לקבל מלט PVC "גמיש" מיוחד העומד בתנודות ולחצים המתרחשים לעיתים קרובות בבריכות שחייה ובמתקני בריאות.

צינור הפלסטיק הקשיח למחצה מתאים באופן מושלם ליישומי העברת נוזלים ובעל גמישות גבוהה ומגוון רחב של סובלנות טמפרטורה ולחץ

צינורות PVC גמישים מציעים מגוון יישומים, כגון טיפול במים, מיזוג אוויר וטיפול במים. צינורות פלסטיק עמידים בפני טמפרטורה ולחץ ועמידים בפני לחיצה.

ב- Rain Bird

צינורות פלסטיק גמישים הם דרך נהדרת לקזז כל מרחק שיכול להתרחש בתכנון תצורות ספרינקלרים. אנו מתחילים עם PVC גמיש על ידי התקנתו באופן שאנו ב- PVC Fittings Online מכירים היטב. PVC הוא פלסטיק הצינור הנפוץ ביותר כיום ולרוב נבחר כחלופה לפלסטיק אחר. ניתן להתקין PEX במקום צינורות נחושת, ואילו ניתן להשתמש בצינורות לבנים או אפורים במקום ב- PVC ביישומים מסוימים, כגון טיפול במים.

למרות שצינורות PEX מגיעים במגוון צורות, גדלים וצורות בצורות וצבעים שונים ורבים, הם זמינים בסלילים ישרים ובחומר מוכח בעל ביצועים גבוהים. צינורות אלה מוזגו לצינורות, כמו צינורות נחושת, אך באורך קצר בהרבה.

צינורות צרים דורשים יותר אביזרים מאשר גדולים יותר

ואם משקל גדול מדי על אביזרי צינור בודדים, האביזרים צפויים להישבר. באופן כללי, יש להניח תומכים במרווחים של 4 רגל לאורך צינורות אופקיים. לצינורות PVC אחרים יש לוחות זמנים ומספרים שונים, אך ניתן לחבר צינורות PEX בדרכים שונות, כגון על ידי הצמדתם לקיר, קיר לקיר ואפילו קיר.

באופן מסורתי

קשיחות הצינורות לא שימשה לצינורות גלי, אך היא שימושית לצינורות פלדה – צינורות פוליאתילן מחוזקים. המונח "נוקשות צינורות" משמש כשיטת בדיקה לכימות התנהגות מעבדה הדומה לזו של צינורות מרגמה מפולימרים מחוזקים כגון צינורות פלדה. המתרגלים צריכים להיות מודעים לכך שההבדל בין צינור מרגמה מחוזק פלדה לבין צינור מרגמה מחוזק פולימר הוא אופן השימוש במודול תלוי הזמן.

עוד מאמרים:

חשיבות הדיוק בתרגום מסמכים נוטריוני

מדריך זה מדגיש את התפקיד המכריע של הדיוק בתרגום מסמכים נוטריוניים. הוא מדגיש את ההשלכות המשפטיות והמקצועיות הפוטנציאליות של טעויות, ומציע אסטרטגיות להבטחת רמת הדיוק

Needle free injection for dental use

This blog post delves into the revolutionary innovation of needle-free injections in dentistry, providing a comprehensive overview of its workings, benefits, and implications for both

NFC בשיווק: אסטרטגיות להצלחה

סקירה זו בוחנת את השימוש של NFC בשיווק, ומציעה הבנה מעמיקה של הפוטנציאל והאסטרטגיות שלה לפריסה מוצלחת. כטכנולוגיה שהולכת ופופולרית, NFC מציעה דרכים חדשניות לעסקים

דילוג לתוכן