הדפסה על פרספקס

שתף עם חברים

למרות שצלמים ואמנים משתמשים בהדפסי אקריליק כדי להציג את עבודותיהם במשך שנים, הם עדיין מהווים תעלומה לציבור. זה הניסיון שלי לשפוך מעט אור על מהי הדפסה אקרילית וכיצד להכין ציורי אקריליק מודפסים בנפרד מיצירות אמנות קיימות. די לומר שכשאתה מסתכל עליהם, קרוב לוודאי שתמצא מגוון רחב של סוגי הדפסים שונים, החל מהדפסים מסורתיים וכלה בהדפסים בהתאמה אישית.

מי שלא יכול להרשות לעצמו דפוס דיגיטלי צריך להסתדר בלי הדפסה ידנית של נייר כסף אקרילי

השיטה השנייה היא הדפסה ישירה, אך האיכות לא כל כך עוצרת נשימה והתמונה מודפסת, כפי שהשם מרמז. המשמעות היא שהאקריליק מודפס ישירות על נייר הצילום המסורתי, כך שהדפסת המתכת נראית כאילו הודפסה על פח.

המצע (לוח סינטרה או דיבונד) מוחל על מנת להדביק את ההדפס לאקריליק

כדי להגן על התמונה להדפסה וכדי להגן עליה מפני נזק ולתת נוקשות לכל החלק. כאשר משתמשים במשטח שני, מודפסת תמונה על התומך כך שהיא נראית מקדימה על אקריליק. מכיוון שהיא נראית כמו לוח אקרילי וניתן לאטום בשכבת זכוכית כאשר מודפסים על זכוכית אקרילית.

תלוי בגודל ההדפסה

אתה יכול להניח סוגר ברוחב מלא או מעמד עם משענת גב על כן. אם יש לך ציורי אקריליק קטנים, הם יכולים להיות מונחים על שולחן העבודה שלך כציור ציור, והדפסים אקריליים עבים יכולים להיות חופשיים. הדפס אקרילי קטן וקליל עם תיבה תלויה באמצע ומעמד מעליה. השתמש באחד מהעיצובים החינמיים הרבים שלנו או שלח לנו תמונה משלך והדפס אותה על שלט אקרילי. לאחר מכן נשתמש בגרסת התמונה ברזולוציה גבוהה להדפסת הדפסה בהתאמה אישית הטובה ביותר. להפקת תמונות ארכיון אנו מדביקים את פני כל הדפס באקריליק ממוסגר. לאחר הדפסה במכונת UV, יצרני המצקת האקרילית שלנו מורחים דבק דו צדדי על התמונה המודפסת על ידי ריסוס אוויר מעל ההדפסה. הדיו קובע את הידבקות ההדפסה, וככל שהדבק גבוה יותר כך איכות ההדפסים שלך טובה יותר.

המשטח של הדפסי האקריליק רך ונוטה לשריטות, ותגלה שגם הרבה יותר קל לנגב טביעות אצבעות וכתמים על הדפסי מתכת מאשר על אקריליק או זכוכית. עם זאת, רוב המדפסות האיכותיות מורחות ציפוי עמיד בפני שריטות, אך לא את כל המדפסות.

יש עוד הבדל גדול בין הדפסת מתכת לאקריליק

וזה משקל ההדפסה. כפי שגיליתי, משקולות ההדפסה האקרילית זניחים, כך שתקבל ציור קיר מדהים עבור לא מעט תוספת. הדפסים אקריליים הם תכליתי כמו כל הדפס אחר, אך ישנם כמה הבדלים גדולים ביניהם.

אם אתה מעוניין להפוך את האמנות שלך להדפס אקרילי גדול, או לחפש מדפסת שתעזור לך להתחיל, ל- Baboo Digital יש הכל.

אם אתה מוכן להפוך את האמנות שלך להדפס אקרילי או לחפש מדפסת שתעזור לך להתחיל, ל- Baboo Digital יש את הפתרון בשבילך. אתה יכול גם להדפיס את הגרפיקה שלך באמצעות שירות הדפסת המדיה הישירה שלנו.

כפי שניתן לראות מהטבלה למטה

אנו מציעים את שני ההדפסים, אך הדפסת תמונות באקריליק היא מעט יקרה יותר. הדפסים אקריליים הם כבדים יותר, אך קל יחסית לתלות אותם על הקיר או לתלייה, כך שהארנק שלך יכול להיות מעט קל יותר. תצלומים שוקלים הרבה יותר מהדפסים אקריליים באותו גודל וצורה, והדפסה על אקריליק יכולה לגרום לעלייה קלה במשקל.

אם עדיין לא הזמנת הדפס אקרילי

זה הזמן להזמין אותו מ- Printique אם עדיין לא עשית זאת. אם אתם מחפשים הדפסי אקריליק עם עיצובים כאלה, אנא צרו איתנו קשר ונוכל ליצור עבורכם עיצוב אישי. אתה מחליט שאתה רוצה להדפיס תמונה שלך, תמונה של המשפחה שלך או יצירת אמנות, כמו ציור או פסל, ואתה יכול להדפיס אותה על אקריליק.

תגלה כי מיטב המעבדות להדפסת אקריליק משתמשות בשיטה המסורתית להדפסת תמונות על נייר

אך תצטרך לעשות את בדיקתך הנאותה לפני שתבחר בד וקנבס ומדפסת אקרילית, שכן לא רק איכות התמונה משפיע על מראה ההדפס. אתה יכול להחיל הדפסי נייר אקריליים או מסורתיים על לוחות אקריליים אם תבחר במשטח סטנדרטי שני להדפסה. תלוי בסוג הבד, בגודל ובעובי ההדפס שנבחר, הוא ייראה מט או מבריק.

חשוב לציין כי המשטח הסטנדרטי של הדפס אקרילי נראה מט במקום בו הדיו מודפס ונראה לעין

ואילו המשטח השני שעליו יש להדפיס את ההדפס הוא בעל משטח מבריק. זה מושג על ידי מריחת שכבת דיו עבה על האקריליק לפני הדפסת המסך, מה שמביא לצבעים חזקים. בהתאם לצילום, הצבעים מדהימים, אם כי תמונות מסוימות מתאימות יותר להדפסת אקריליק מאחרות. המשטחים הסטנדרטיים של הדפסים אקריליים ייראו מט כאשר לא הודפס דיו, או מבריקים במקום בו דיו קיים אך אינו נראה לעין.

עוד מאמרים:

עלות חבילת שיפוץ מקלחת קומפלט

שיפוץ מקלחון יכול להיות משימה לא פשוטה ויקרה. בפוסט זה, נדון באלמנטים השונים המרכיבים חבילת שיפוץ מקלחון מלאה, העלויות הנלוות לכל אחד וטיפים לשמירה על

דילוג לתוכן