צינורות פלסטיק מחיר

שתף עם חברים

בטח שמעתם שצינורות פלסטיק מסוג PEX או PVC מתחרים בפופולריות של נחושת, אבל מה הם בדיוק? איש # צינור הפלסטיק עשוי PXE / PVC, ואתה בטח שומע שהוא מתחרה עם נחושת בפופולריות. אבל מה זה בדיוק, מה המחירים עבור צינורות הפלסטיק המרכיבים את Pex ו- PVC?

כמה מוכן הבעלים לשלם עבור מתקנים סניטריים שקטים יותר והאם PVC יקבל עדיפות או לא בפרויקט המסוים הזה?

אפילו המתכות העמידות ביותר המשמשות בצנרת אינן יכולות לעשות צדק עם חיי השירות המרשימים של PVC

נראה ברור שאנשים רואים חיסכון של 70 עד 75 אחוז כאשר הם קונים צינורות ואביזרים של PVC, אם כי זה לא תמיד מתממש בעלויות ההתקנה הסופיות. אתה עשוי לחשוב שאתה מקבל עסקה טובה על התקנת אינסטלציה, אך עם הזמן הצינור הזול יותר עשוי בסופו של דבר לעלות יותר. עבודה זו הראתה שהיא גורמת לעלייה ניכרת בעלויות בטווח הארוך ואף יותר בתקופה קצרה. נתוני מדד המחירים של ChemOrbis מצביעים על כך ששוק ה- PVC המקומי במדינה צמח ב -2.5% בלבד בעשר השנים האחרונות, בעוד ששוק ה- PV המקומי ירד ב -5% בלבד באותה תקופה. כפי שניתן לראות בתרשים להלן, מחיר צינורות ואביזרי ה- PVC (לא כולל מע"מ) על בסיס מע"מ המשיך לעלות מאז אמצע שנות התשעים. נראה שהתפיסה הכללית היא שהעלות הראשונית (EIA) לצינורות פלסטיק גבוהה יותר. המצב המותקן של צינורות גמישים הוא יקר יותר, בעוד שעלות צינורות HDPE נמוכה בדרך כלל מה- R CP.

חלק מההערכות מציעות כי העלויות הנמוכות יותר של צינורות ואביזרי PVC יתקזזו בעלויות גבוהות יותר עבור מפרקי פיצוי והגנה מפני אש

בנוסף לעלויות הכוללות עבור PVC, קיימות עלויות נוספות לבידוד הצינורות ועלויות התקנה ותחזוקה. חיי השירות של מערכת צינורות PVC הם גם ארוכים כל כך עד שהוכחה כאופציה חסכונית עבור פרויקטים מסוימים. אם יש לך פרויקט סניטרי ומנסה לבחור סוג צינור, המשך לקרוא כדי לגלות איזה חומר צינורות מתאים ביותר לתכנית שלך. שוחח עם אינסטלטור מקצועי כדי להבין את היתרונות והעלויות של צינורות ואביזרי PVC וסוגי צנרת אחרים.

finehomebuilding.com מציע פריימר על צינורות PVC ועל בית האיזולד. Com נותנת הוראות לעבודה עם צינורות ואביזרי PVC. אייס חומרה נושאת מגוון רחב של צינורות פלסטיק איכותיים הכוללים PVC, נירוסטה, נחושת וחומרים איכותיים אחרים.

אם אתה רוצה להעביר מים

לבנות משהו עם מסגרת קלה או לצייד את המתקנים הסניטריים שלך בצינורות באיכות גבוהה, צינורות PVC הם בחירה טובה. בשל איכותם הקלה והקלה לשימוש, פרויקטים שהתממשו עם צינורות פלסטיק בדרך כלל עולים הרבה פחות מההשלמה עם צינורות מתכת. ניתן להשיג צינורות PVC זולים בטווח מחירים המשתנה בהתאם לגודל הצינור שלכם. מכיוון שצינורות פלסטיק קלים יותר וקלים יותר לטיפול, עבודות אינסטלציה עם צינורות אלו יכולות לעלות פחות מהעבודה על צינורות מתכת.

אגרי – צינורות נחושת אספקה נמכרים בטווח מחירים של 1,500 עד 2,000 דולר לרגל עבור צינור בקוטר 1 מטר. אם אתה קונה 50 מטר ומעלה, המחיר הוא בדרך כלל נמוך יותר, אך לא תמיד, על פי היצרן.

PEX זול משמעותית מנחושת, אך בניגוד ל- CPVC יקר יותר מ- PVC ובשל עלותו בהשוואה למתכת – חומרי צינורות – אפשרות בעלות נמוכה. על פי היצרן עולה CP VCVC יותר מ- PVC ויכול להוות חלופה זולה לצינורות מתכת.

A היא הבחירה המשתלמת ביותר – היעילה ביותר, גם אם הקו עצמו יקר יותר מ- PVC. ABS הוא גם החסכוני ביותר – הבחירה היעילה ביותר, למרות שהצינורות עצמם יקרים יותר מה- PVC היקר, לפי היצרן היא עדיין הבחירה המשתלמת ביותר.

אחת הדרכים הקלות ביותר להבחין בין ABS לבין PVC

היא שצינורות ABS הם שחורים, בעוד שצינורות PVC הם לבנים ו- ABS זמין בדרך כלל באפור ולבן. צינורות PVC לתעשייה הסניטרית הם לבנים לעומת צינורות ABS שהם שחורים; עם זאת, במקרים מסוימים ABS יכול להיות גם שחור, אם כי לא הכל.

PVC הוא חומר תרמופלסטי המשמש לעיתים קרובות לצינורות ביתיים וביוב. צינורות לבנים ואפורים משמשים בענף הבנייה כמו גם בענפים רבים אחרים כגון בנייה, חומרי בניין ומכונות בנייה.

לא כל צינורות הפלסטיק זהים

אך הם נבדלים באופן משמעותי, ומכיוון שהם קלים ונשלחים, הם עולים פחות וניתן להניח אותם מהר יותר מצינורות PVC. צינור ABS עשוי BPA (זהו מצב מצומצם, אך הוא מתאים לבעלי בתים רבים) ומצינור PVC, שהוא החומר הנפוץ ביותר לצינורות ביתיים וביוב בארה"ב. בדרך כלל ניתן לייצר צינור פלסטיק נחתך ומיוצר מהר יותר מהאלטרנטיבה, הוא עולה פחות למשלוח ועמיד יותר ממקבילו ה- PVC, אך לא כולם עובדים כמו פעם, ויש להם יתרונות וחסרונות משלהם, חלקם מינוריים ומצביים, כגון כאיכות החומר ועלות ההתקנה. צינורות AB עשויים B PA, המהווה הבדל מחירים גדול בין צינורות PVC ו- ABS, ויש כאלה המובחנים עבור בעלי בתים רבים וכאלה שאינם.

עוד מאמרים:

חשיבות הדיוק בתרגום מסמכים נוטריוני

מדריך זה מדגיש את התפקיד המכריע של הדיוק בתרגום מסמכים נוטריוניים. הוא מדגיש את ההשלכות המשפטיות והמקצועיות הפוטנציאליות של טעויות, ומציע אסטרטגיות להבטחת רמת הדיוק

Needle free injection for dental use

This blog post delves into the revolutionary innovation of needle-free injections in dentistry, providing a comprehensive overview of its workings, benefits, and implications for both

NFC בשיווק: אסטרטגיות להצלחה

סקירה זו בוחנת את השימוש של NFC בשיווק, ומציעה הבנה מעמיקה של הפוטנציאל והאסטרטגיות שלה לפריסה מוצלחת. כטכנולוגיה שהולכת ופופולרית, NFC מציעה דרכים חדשניות לעסקים

דילוג לתוכן